Vacatures

Op deze pagina vindt u openstaande functies waar de Surinaamse Korfbal Federatie vrijwilligers voor zoekt en onderaan een formulier, waarmee u zich zou kunnen aanmelden.

1 Augustus 2022

Omschrijving: De federatie zoekt iemand die vanaf volgend termijn de functie van voorzitter wil bekleden. Hierin denkt de voorzitter strategisch en werkt hij/zij nauw samen met het bestuur om de missie van de SKF te vervullen.

Sponsorcommissie
Direct

Omschrijving: De federatie zoekt mensen die een rol voor de organisatie kunnen betekenen op het gebied van sponsoring. Dit houdt in het werven en/of onderhouden van relaties met de sponsoren.

Website developer
Direct

Omschrijving: De federatie zoekt mensen die kennis hebben in het bouwen en onderhouden van websites.

De functie houdt in: het up-to-date houden van de website door het verwijderen en toevoegen van de laatste gebeurtenissen.

Mediateam
Direct

Omschrijving: De federatie zoekt mensen die een onderdeel willen zijn van ons mediateam. Dit houdt in: het creëren van content en het posten op onze Facebook/Instagram pagina’s.

Project managers
Direct

Omschrijving: De federatie zoekt mensen die ervaring hebben in het opzetten van projecten.

Ben jij de persoon die ons kan helpen in het verwezenlijken van ons doel om korfbal te herintroduceren in Suriname?

Administratie
Contactpersoon:
Direct

Omschrijving: De federatie zoekt mensen die kennis hebben over het uitvoeren van administratieve werkzaamheden.

Dit houdt in: het ondersteunen van het bestuur en het opslaan en verwerken van gegevens.

Veel handen maken licht werk. We kunnen altijd hulp gebruiken op vele gebieden. Mocht je willen helpen op een specifiek gebied waar je goed in bent?  Laat het ons weten! Wil je wel helpen maar heb je geen idee waarmee? Laat het ons ook weten; dan weten we in ieder geval dat we je kunnen benaderen.

Bent u geïnteresseerd om een vrijwilliger te worden van de Surinaamse Korfbal Federatie? Vul dan onderstaand formulier in.