Jeugdkorfbal clinic 26 mei

De Surinaamse Korfbal Federatie organiseert een clinic voor de jeugd op 26 mei. Locatie: Korfbalvereniging Nikantes, Botreep 10, Hoogvliet.
Meld je snel aan!

Meld je aan voor de jeugd clinic via onderstaand formulier

Heb jij zin in een sportieve en gezellige dag? De Surinaamse Korfbal Federatie organiseert op zondag 26 mei een superleuke korfbal clinic speciaal voor de jeugd! Of je nu jong of al wat ouder bent, jongen of meisje, deze clinic is de perfecte kans om samen plezier te hebben en je korfbalvaardigheden te verbeteren.

Waarom je deze clinic niet wilt missen:

• Voor iedereen: Of je nu net begint of al enige ervaring hebt, iedereen is welkom. Jongens en meiden spelen samen, en iedereen krijgt de kans om te stralen!
  • Samenwerken: Leer hoe je als team het verschil maakt. Samenwerken staat centraal in korfbal!
  • Plezier voorop: Sporten is het leukst als je er ook plezier in hebt. Onze enthousiaste trainers zorgen ervoor dat je met een grote glimlach naar huis gaat.

De clinic begint om 11:00 uur en vindt plaats op het veld van Korfbalvereniging Nikantes (Botreep 10, Hoogvliet). Er zijn echter slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wacht niet te lang met aanmelden! Je kunt je inschrijven via het formulier dat handmatig wordt toegevoegd.

Zorg dat je erbij bent en beleef een fantastische dag vol sport en plezier! We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen op 26 mei!

Meld je vandaag nog aan en verzeker jezelf van een plekje!

Sportieve groet,

De Surinaamse Korfbal Federatie